Beiratkozási kérelmet:
- átjelentkezés másik magyarországi intézményből vagy
- külföldről hazaköltöző tanköteleskorú gyermekek esetén,
a KRÉTA e-Ügyintézés felületén kell beküldeni iskolánk részére.
Mi a teendő?
- 1. lépés: KRÉTA e-Ügyintézés
- 2. lépés: Menüpont kiválasztása:
BÁI - Kizárólag óvodából érkező, tankötelessé érett gyermekek esetében (minden év április hónap)
ÁIK - Másik magyarországi KRÉTA rendszert használó iskolából való átjelentkezés esetén
BMK - Külföldről hazaköltöző tanköteles tanulók, vagy olyan magyarországi intézményből érkezők, ahol nem használtak KRÉTA rendszert
- 3. lépés: Bejelentkezés (ÁIK - gondviselői hozzáféréssel / BÁI, BMK - ideiglenes regisztrációt követően)
- 4. lépés: Kérelem elindítása, kötelező mezők kitöltése + etika, hit- és erkölcstan és étkezési igény megadása:
- 5. lépés:
- ÁIK, BMK menüpontok esetében kötelezően csatolandó
- tanuló személyi- és lakcímkártya másolata + TAJ kártya és adókártya másolata
- bizonyítvány másolat + tanév során szerzett eredményei (KRÉTA - Dokumentumok - Tanuló ellenőrzőkönyve)
- gyermek törvényes képviselete és életvitelszerű ott lakás nyilatkozat (közös felügyelet esetén mindkét szülő, egyedüli nevelés esetén bírósági határozat csatolása és törvényes gondviselő elérhetőségének megadása)
- (SNI szakvélemény/határozat kijelölésről, ha rendelkeznek ilyen típusú dokumentummal)
- (költözés miatt adás-vételi szerződés/megállapodás)
- BÁI menüpont esetében kötelezően csatolandó
- gyermek és törvényes képviselők személyi- és lakcímkártya másolata
- KRÉTÁ-ból letöltött aláírt kérelem
- (SNI szakvélemény/határozat kijelölésről, ha rendelkeznek ilyen típusú dokumentummal)
- (költözés miatt adás-vételi szerződés/megállapodás)
- ÁIK, BMK menüpontok esetében kötelezően csatolandó
- 6. lépés: Kérelem indoklása rovatba kötelező megadni:
- miért választották intézményünket? (kérelem beadásának oka)
- honnan iraktoznak át? (iskola neve, címe, elérhetősége)
- választani kívánt osztályt, osztályfőnököt
- szülői elérhetőségeket (mobilszám, email cím)
- leendő elsősök esetében,
- ha nem körzetes tanulóról van szó, a tanuló körzetes intézményének nevét, címét, elérhetőségét;
- körzetes tanuló esetében, ha máshova iratkoznak, a körzeten kívüli iskola nevét, címét és elérhetőségét kérjük megírni a szia.budakeszi@gmail.com címre.
- 7. lépés: Vezetőségi döntés kérelemről (határozat kiállítása)
- 8. lépés: Befogadó nyilatkozat elküldése pozitív elbírálás esetén. (kapcsolatfelvétel leendő osztályfőnökkel; tankönyvcsomag és étkeztetési folyamatok elindítása; hozzáférés az elektronikus naplóhoz és a digitális oktatási rendszerekhez)
Kérdés esetén keressenek Bennünket bizalommal.
Loór Zsuzsanna
iskolatitkár | school secretary