Beiratkozási kérelmet átjelentkezés másik magyarországi intézményből vagy külföldről hazaköltöző tanköteleskorú gyermekek esetén,
a KRÉTA e-Ügyintézés felületén kell beküldeni iskolánk részére.
Mi a teendő?
- 1. lépés: KRÉTA e-Ügyintézés
- 2. lépés: Menüpont kiválasztása:
ÁIK - Másik magyarországi KRÉTA rendszert használó iskolából való átjelentkezés esetén (gondviselői hozzáféréssel)
BMK - Külföldről hazaköltöző tanköteles tanulók, vagy olyan magyarországi intézményből érkezők, ahol nem használtak KRÉTA rendszert
(ideiglenes regisztrációt követően vagy ügyfélkapu használatával)
- 3. lépés: Bejelentkezés
- 4. lépés: Kérelem elindítása
- Kötelező mezők kitöltése
- Etika, hit- és erkölcstan és étkezési igény megadása az alábbi űrlapokon keresztül:
- 5. lépés:
- Kérjük csatolni:
- tanuló személyi- és lakcímkártya, TAJ, adókártya
- év végi bizonyítványmásolat (nyáron vagy tanév közben történő átiratkozás esetén)
- tanuló tanév során szerzett eddigi eredménye (tanév közben történő átiratkozás esetén)
- KRÉTA - Dokumentumok - Tanuló ellenőrzőkönyve
- KRÉTA rendszert nem használók esetében a használt rendszerből letöltött másolat vagy papír alapú ellenőrző másolata
- link: gyermek törvényes képviselete nyilatkozat (közös felügyelet esetén mindkét szülő, egyedüli nevelés esetén bírósági határozat csatolása)
- link: életvitelszerű ott lakás nyilatkozat
- SNI szakvélemény határozat kijelölésről, ha rendelkeznek ilyen típusú dokumentummal
- költözés esetén, amennyiben körzetes lakcímkártya még nem áll rendelkezésre: adás-vételi, lakhatási, albérlet, vagy építési szerződés, megállapodás másolata
- kérjük látszódjon a körzetes cím, a nevek és a dátum (minden mást le lehet takarni)
- Kérjük csatolni:
- 6. lépés: Kérelem indoklása rovatba kérjük leírni:
- miért választották intézményünket? (kérelem beadásának oka)
- honnan iraktoznak át? (iskola neve, címe, elérhetősége)
- választani kívánt osztályt, osztályfőnököt
- szülői elérhetőségeket (mobilszám, email cím, közös felügyelet esetén mindkét szülőét kérjük megadni)
- tanuló OM azonosítószámát (BMK menü beküldése esetén)
- 7. lépés: Vezetőségi döntés kérelemről (határozat kiállítása)
- 8. lépés: Befogadó nyilatkozat elküldése pozitív elbírálás esetén
- kapcsolatfelvétel leendő osztályfőnökkel
- tankönyvcsomag és étkeztetési folyamatok elindítása
- hozzáférés az elektronikus naplóhoz és a digitális oktatási rendszerekhez
Kérdés esetén keressenek bennünket bizalommal az alábbi elérhetőségeken:
Loór Zsuzsanna
iskolatitkár | school secretary
digitális pedagógiai asszisztens | digital teaching assistant