Kedves Szülők!
A nyári szünet alatt iskolai ügyeket digitális úton (pl. beiratkozás) vagy személyesen (pl. bizonyítvány átvétel) az alábbi időpontokban intézünk.
Kéthetente szerdánként 9:00 – 13:00 óra között
Július 10. |
Bódi Zsuzsanna igazgató, Badalay Tünde igh. |
Július 24. |
Németh Katalin igh., Tóth Zoltán igh. |
Augusztus 7. |
Badalay Tünde igh., Németh Katalin igh. |
Augusztus 21. |
Bódi Zsuzsanna igazgató, Tóth Zoltán igh. |
Helyszín: 2092 Budakeszi, Árpád Fejedelem tér 1.
Fontos információk!
Az egyik intézményből a másikba való átiratkozás, távozás, külföldről érkező jogviszony, jogviszonyszünetelés, egyéni munkarend - magántanuló - osztályváltás kérelmét a KRÉTA e-Ügyintézés felületén szükséges beküldeni intézményünk részére.
A portára az ügyeleti időben leadható diákigazolvány NEK adatlap.
Minden más esetben az iskolai e-mail címen várjuk kéréseiket, kérdéseiket.
Elérhetőségeink az ügyeleti időszak alatt:
+3623919161
Köszönjük az együttműködést!
Vezetőség
Budakeszi, 2024.06.24.